Support
Hos Scantron er et højt serviceniveau i fokus. Vores kvalificerede teknikere står derfor til rådighed med professionel og engageret support.
Hos Scantron er et højt serviceniveau i fokus. Vores kvalificerede teknikere står derfor til rådighed med professionel og engageret support.
Scantrons teknikere har stor erfaring inden for IT, software og netværk, og er selvfølgelig samtidig veluddannede indenfor vores produkter. Med baggrund i elektronikteknik og IT-teknik er teknikerne derfor et rådgivende supplement til montører og elektrikere i marken.
Vi hjælper gerne med fejlfinding på stedet og efterfølgende reparation. Den service benytter mange sig af, når de ikke selv har tid til eller baggrund for at løse problemet.
support@scantron.dk / Tel. 66 13 99 66
Leder du efter en specifik medarbejder i teknikafdelingen, så kan du finde kontakt oplysningerne på vores kontaktside.
Vi har daglig vagt på vores tekniske hotline, hvor du kan få telefonisk hjælp med installationsproblemer. Vi har også mulighed for at overtage din PC via nettet og arbejde direkte med softwaren på stedet.
Har du spørgsmål til programmering af dørtelefoni eller offline læsere, så henviser vi til vores side med programmeringsvideoer.
Scantron remote-support faktureres efter gældende pris p.t. 500,- + moms /pr. halve time og minimum ½ time.
NB! Du accepterer betingelserne ved at klikke på knappen nedenfor. Herefter vil programmet til online-support blive startet.
Gør det nemt for jer selv og benyt en af Scantrons mange serviceydelser indenfor bl.a. support, konfigurering og programmering af dørtelefon- og ADK-anlæg.
Få et overblik over vores mange serviceydelser herunder.
Bliv guidet af vores erfarne teknikere via telefon
Modtag et færdigt programmeret anlæg klar til idriftsættelse
Fejlfinding og teknisk support af vores teknikere på stedet
Få personlig læring i Scantrons brugervenlige software
Lær mere om vores systemer indenfor dørtelefoni og adgangskontrol.