5 tips: Øg effektiviteten på ejendomskontoret
Ønsker I at effektivisere de daglige arbejdsopgaver? Vi har samlet 5 tips til, hvordan I kan optimere den daglige arbejdsgang på ejendomskontoret og samtidigt skabe større tryghed og sikkerhed for boligforeningens beboere.
1. Bliv fri for det store nøglebundt
Vælg et elektronisk adgangskontrolsystem der erstatter mekaniske låse og gammeldags nøgler med moderne ADK-læsere og adgangsbrikker. Med Scantron adgangskontrol bliver beboerne fri for det tunge nøglebundt og får tildelt én personlig adgangsbrik til hver beboer i boligforeningen. Udstyret med kun én adgangsbrik, er det muligt for beboerne at få adgang ved alle døre i adgangskontrolsystemet. F.eks. ved hoveddøren, alle bagdøre, lejlighedsdøren, vaskekælderen eller ved cykelskuret i baggården. Adgangsbrikken kan endda benyttes til at åbne beboerens personlige postkasse i et digitalt postkasseanlæg der fuldt integreres med Scantrons elektroniske adgangskontrol.
Spar på nøglerne
Beboerens adgangsbrik administreres nemt via en brugervenlig software der kan tilgås fra en internetbrowser på både PC, tablet eller smartphone. Her administreres adgangsrettighederne, hvor det både er nemt og hurtigt at tildele, redigere og slette beboerens adgangsrettigheder. Det er også let at slette en adgangsbrik, hvis den f.eks. beboeren har mistet den eller den blevet stjålet. Det samme gælder hvis tidligere beboere glemmer at aflevere adgangsbrikken.
2. Vælg en dørstation med digitale navne-displays
På et ejendomskontor kan der gå dyrebar tid ved udførelse af fysiske arbejdsopgaver, f.eks. ved udskiftning af fysiske navneskilte på dørstationer. Ved at vælge en moderne dørstation med digitale navne-displays, kan disse arbejdsopgaver fremover håndteres online. Med få klik i den brugervenlige administrationssoftware, er det muligt for medarbejdere at opdatere beboernavne direkte fra PC’en på ejendomskontoret. Det optimerer de daglige arbejdsprocesser og frigiver flere ressourcer til de vigtige opgaver på ejendomskontoret.
3. Øg fleksibiliteten med mobil dørtelefoni
Erstat den traditionelle trådet hustelefon i lejligheden med en digital dørtelefon app. Med Scantron MultiApp® øges fleksibiliteten for både beboere og ejendomskontoret. Beboerne modtager dørkald direkte på deres smartphone og ejendomskontoret kan samle al information og funktioner et sted for begge parter. Det øger informationsniveauet mellem kontoret og beboerne, som altid har adgang til vigtig information på deres smartphones. Udover at dele vigtig information kan ejendomskontoret også benytte MultiApp® til at sende beskeder til alle beboere i boligforeningen, udvalgte opgange eller specifikke beboere. Det effektiviserer ejendomskontorets daglige arbejdsprocesser og mindsker afstanden mellem beboere og administrator via en klar og tydelig kommunikation.
4. Administrer alle jeres adgangsløsninger ét sted
Gør det nemt for jer selv og saml al administration ét sted. Scantrons komplette adgangssystem samler dørtelefoni, adgangskontrol, digitale postkasser og tilvalgte softwaremoduler i ét og samme webbaseret system. Dermed kan I nøjes med ét login og ét administrationsværktøj og spare tid i forbindelse med til- og fraflytninger, informationsdeling, varslinger m.m.
Scantrons administrationssoftware kan tilgås fra en hvilken som helst webbrowser på PC, tablet eller smartphone. Det giver en stor fleksibilitet for den enkelte administrationsmedarbejder der kan logge ind på softwaren når og hvor som helst.
5. Skab trygge rammer for beboerne
Tryghed er ofte forbundet med trivsel og sikkerhed. Med et elektronisk adgangskontrolsystem, er bygningen konstant aflåst for uvedkommende og alle adgangsrettigheder styres fra administrationssoftwaren på ejendomskontoret. Alle hændelser, døråbninger og forsøg herpå gemmes automatisk i softwarens hændelseslog, så al aktivitet i bygningen kan spores. Det er også muligt at se live overblik over åbne og lukkede døre i systemet og administrator kan åbne/låse døre efter behov i softwaren. Det øger sikkerheden og giver trygge beboere.
Når du ved brug af kontaktformularen indsender dine personlige oplysninger til os, behandles disse i overensstemmelse med vores persondatapolitik. Læs mere her.
Vil I vide mere?
Få et komplet digitalt adgangssystem til jeres boligforening eller domicil. Udfyld formularen med det samme og hør hvordan vi kan hjælpe dig videre.
Du kan også finde kontaktoplysninger på vores account managers i dit lokalområde via vores kontaktside.
Relaterede indlæg
PAKHUSKAJEN
Et digitalt adgangssystem med touch-dørstationer og app
På Odense Indre Havn er industrien skiftet ud med et moderne boligkvarter, Pakhuskajen. Her er Scantrons SAGA dørstationer… Læs mere
LAD OS HJÆLPE DIG I MÅL
Gør brug af vores mange serviceydelser
– Forprogrammering, brugerkurser, installatørkurser, telefonisk support m.m… Læs mere